zaterdag 28 november 2009

laatste x bikkelen...

jaja, allerlaatste dagje hard bikkelen.
ook wel gelijk laaaang en haaard bikkelen, maar dat maakt niet uit, het is het laatste dagje.
Jammer is alleen wel dat k best wel knallende hoofdpijn heb, maar mede dankzij een Advil zakt die hoofdpijn nu langzaam al weg geloof k.
Gisteravond hebben we de auto nog opgehaald, die staat nu lekker een paar straatjes verderop ipv aan de andere kant van Stadtgarten. Goh wat was ik blij om mn rooie bakkie weer te zien, ergens toch wel de bibbers dat ie er niet meer zou staan.
Vanavond nog ff een paar fotos maken op mn werk, die ik nog wel hier ga posten...
Verder is dit wel de laatste post vanuit Keulen zelf waarschijnlijk, dus ik zeg bij deze al een Keuls gedagje!
Ik heb er over nagedacht, en ik denk dat ik ga proberen mijn blog enigszins in stand te houden, alleen dan voortaan via een andere nieuwe blog, die ik nog aan moet maken. Maar daar blog ik nog wel over als ik eenmaal de foto's enzo gepost heb.

Ik vond het super dat jullie mijn blog in de afgelopen maanden gevolgd hebben. Hopelijk hebben jullie het leuk gevonden om te lezen over al mijn rondzwervingen en klunzige acties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten