dinsdag 10 november 2009

van -3 naar +1

In bijna 4 weken ben ik van 3 mindagen naar 1 plusdag gegaan. Dat houdt dus in dat ik gemiddeld iedere dag bijna anderhalf uur heb overgewerkt, als je t over het geheel uitspreid. Ok, merendeel kwam door die 2 extra dagen die ik gewerkt heb in de afgelopen weken, maar stiekem ook nog best veel overuurtjes daarnaast gedraaid.
Maar, dit houdt in mijn mening dus wel in dat ik een dag eerder mag gaan, als ik deze plusuren zo behoudt. Binnenkort maar eens vragen of mijn urenadministratie thuis klopt met die van mn werk.
Verder gaat t leventje zeer goed.
Vandaag vroeg begonnen, om 6. En gewerkt to 4, dus was wel weer een lang dagje.
Maar ben nu weer lekker thuis bij mn schatje, daarnet een film gekeken (shawshank redemption, heel erg goeie film) en zo lekker slapen. Morgen weer lekker uitslapen, want ben weer vrij. Misschien Sinterklaas inkopen doen, maar in ieder geval lekker met zn tweetjes van de dag genieten. Zo is het hier zeker nog wel uit te houden die laatste 19 dagen.

1 opmerking:

  1. das lekker, van 3 min naar 1 plus:) (en idd, das n dag eerder naar huis lijkt me;)) shawshank redemption... moet k ook nog n x zien, leek me ook n goeie film. lekker om zo af en toe even relaxed een filmpje kijken als je zo druk bent met werk. Bevalt cker ook wel erg dat je schatje er nu een tijdje is?:) Geniet van je vrije dag! (sinterklaasinkopen zijn ook altijd leuk idd, ben ook al druk met zoeken en gedichten schrijven haha) suc6 nog die paar weekjes, als je terug bent moeten we maar weer ns n x meeten om uitgebreid bij te kletsen! half december ging je nog op vakantie tog? (dennis en ik gaan wsl ook nog wel n paar daagjes ergens naartoe ergens na 16 dec (einde toetsweek;)) spreek je gauw weer!
    dikke kus jot

    BeantwoordenVerwijderen