zaterdag 26 december 2009

laatste blogje met Keulen nieuws

Bij deze nog een paar laatste foto's van Keulen, om de periode echt netjes af te kunnen sluiten.
Deze foto's zijn onder andere gemaakt na mijn laatste shift met mn collega's in het hotel.

Van links naar rechts: Niels, 't kerstvrouwtje, Andreas en Peter

Lieve Anja en ikke!


Verder heb ik ook nog wat laatste foto's gemaakt van de Richard Wagnerstrasse om te laten zien hoeveel puinhoop/rotzooi/spullen er allemaal in de auto gepropt moesten worden.

Gelukkig hebben we al het essentiële in de auto gepeuterd gekregen, op de matrassen na, die we voor een matrassenwinkel hebben gedumpt (gnagna). Nu ligt alles bij mn vader te wachten om weer naar Scheveningen verhuisd te mogen worden.
Ik ga binnenkort een nieuwe blog aanmaken, om jullie onder andere foto's te laten zien van de Katwijkstraat, en hoe het 'studentenleven' met mijn mede bewoners daar verloopt.
Hopelijk vermaak ik jullie daarmee ook nog een beetje, en hou ik diegene die ik misschien om de een of andere reden weinig spreek nog op de hoogte van mijn rondzwervingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten