vrijdag 27 november 2009

nog maar 1...

jaja, tijd vliegt, nog maar 1 dagje, en dan is mn stage alweer voorbij....
Ingmar en ik zijn net nog ff een laatste keer lekker uit eten geweest bij La Fiamma.
Vandaag op werk was het weer druk, zoals de hele week al eigenlijk, want er zijn iedere keer avond grote diners. Zo ook morgenavond, 2 zelfs.
Daarnet heb k mn laatste beoordeling gehad, van het restaurant. Die was uiteindelijk het minst goed van de 3 die ik gehad heb, wat ik ook wel verwacht had. In het restaurant heb ik simpelweg niet op mijn best gepresteerd, omdat ik niet zo lekker met de manager samen kon werken. Ook heb ik het gevoel dat ik nu ook echt beter kán werken dan toen en het ook beter doe (lees: meer moeite erin stop als het moet), dus dat deze wat minder was, verbaasde mij in die zin niet. Alsnog heb ik mezelf wel flink op zitten winden tijdens het gesprek, aangezien ie dingen erbij haalden die in mijn ogen niet eerlijk waren... Zoals mijn doen en laten in de bar... T ging tog om t restaurant? Maar goed, ik had geen zin om als een klein kind te gaan mekkeren over zulke relatief onbelangrijke dingen, al heb ik achteraf alsnog wel ff stoom afgeblazen bij Ingmar (sorry schat!(K))
En zoals al gezegd, dit was de minst goeie, de andere 2 waren super positief, dus ik vind het wel prima zo. De andere twee afdelingen vond ik ook veel leuker om in te werken, en ik heb het dus ook duidelijk beter gedaan om die reden, denk ik zomaar.

Strax gaan schatje en ik denk ik ff de auto alvast maar halen, en ik ga ook alvast maar even verder met dingetjes inpakken denk ik.

Owja, ik heb vandaag ook een klein afscheidskadootje gekregen van Human Resource, vet lief! Een Marriott Cologne muismat, vrij standaard natuurlijk. Maar ook een schattig klein Kölner Dom sneeuwschuddingetje, om 'auf mein Schreibtisch zu stellen, damit ich dass Marriott nicht vergesse"... echt super leuk. owja, en ook nog een handgeschreven kaartje, met super lieve tekst.
"Liebe Corine, wir möchte uns für Ihr Engagement und Ihre tatkräftige Unterstützung in den vergangenen Monaten recht herzlich bedanken und wünschen Ihnen für Ihre Zukunft alles gute und viel Erfolg! Das Team des Köln Marriott Hotels"

Zoals in alle hotels zit er in dit hotel ook logistiek en personeeltechnisch van alles mis, maar ik moet zeggen.. het is wel het beste en leukste hotel waar ik tot nu toe in gewerkt heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten