woensdag 18 november 2009

update plantje

Ik weet het, ik ben eigenlijk 2 dagen te laat, sorry!
Ik was het wel iedere x van plan, maar geen zin of andere dingen te doen.
Gisteravond bijvoorbeeld hebben Ingmar en ik 2,5 men gekeken (hij vond het een geweldig leuke aflevering, ik wat minder: het ging over mannen die het gekwebbel van vrouwen 'uitschakelen' en ondertussen in een heel andere wereld wegdromen) en daarna de film My Sister's Keeper.
Geweldig mooi aangrijpende film over een meisje dat 'gemaakt' is om haar zieke zusje te helpen.
Maar goed, dat dus de reden dat er nog geen update was van het plantje.

Hier is ie dan! Onze mooie trotse plant. Hij is eindelijk iets anders dan blaadjes aan het produceren, ergens in het midden zit een enorm grote spriet recht naar boven, waar hopelijk een nieuw klein plantje uit komt groeien binnenkort. De warmte van de verwarming zorgt ervoor dat we hem veel vaker als eerst water moeten geven, maar ik krijg het idee dat ie het toch wel prettig vind om het zo lekker warm te hebben... Want al schijnt de zon natuurlijk niet meer dagelijks op m, hij blijft alsnog wel lekker doorgroeien. Ik ben trots op m!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten