zondag 22 november 2009

mini Urlaub

Yeah, k heb ff vandaag én maandag én dinsdag vrij. Super fijn.
Want, wat bleek, ik had ineens nóg twee Urlaubstagen die ergens ingepland moesten worden. Waarom ze daar niet mee konden komen toen k ziek was, dan had ik me daarna niet zo uit de naad hoeven te werken en gewoon toen mijn vakantiedagen kunnen gebruiken, maar goed. Vandaag wordt denk ik gewoon een lekker luierdagje, maar morgen en dinsdag gaan we wel leuke dingen doen. In ieder geval de Weihnachtsmarkten hier in Keulen verkennen en waarschijnlijk ook naar Düsseldorf en Zoom Erlebniswelt. Dus wordt super leuk allemaal!
Wel moet k ook nog ff langs t Anmeldeamt, om me weer hier uit te schrijven. En langs de Deutsche Bank, om ze te vertellen dat ik mijn rekening weer wil sluiten bij ze. Maar natuurlijk wel pas nadat ik mijn laatste loon gekregen heb, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten